1953-cü ildə Konser-va-toriyanı
bitirdikdən sonra onun dəfələrlə solo və ansamblda çıxışları uzun
illər skripkaçalan və bəstəkar kimi yaradıcı-lı-ğı-nın dəyərli bir
hissəsində nə-zərə çarpacaq dərəcədə özünü göstərmişdir. Məhz bu
səbəbdən bəstəkar özünün ilk əsərlərindən birini sevimli musiqi
aləti üçün yazmış və bu əsər ilk yaradıcılıq illərində ona böyük
uğurlar qazandırmış, məşhurlaşdırmışdır. Bir neçə on illərdir ki,
bu əsər ifaçıların repertuarındadır və artıq bu janrda milli musiqimizdə
yazılmış ən önəmli əsərlərdən biri kimi qızıl fondumuza daxil edilmişdir.
Həmin əsər 1955-ci ildə dünya gənclərinin festivalı münasibətilə
Varşavada keçirilən bəstəkarların Beynəlxalq müsabiqəsində laureat
adına layiq görülmüş və müəllif Azər Rzayev bəstə-kar-ların Beynəlxalq
müsabiqəsinin laureatı olmuşdur. Qeyd etməliyik ki, bu əsər bu gün
də öz təravətini itirmə-mişdir.
Konsert janrı bəstəkarlıq fəaliyyətinin
ilk günlərindən başlayaraq A. Rzayevin əsərləri arasında nəzərləri
cəlb edərək, mühüm əhəmiyyət kəsb etmişdir. Bəstəkar bir neçə 10
illər konsert janrına dəfələrlə müraciət edərək, təkcə skripka üçün
deyil, eyni zamanda başqa musiqi alətləri üçün də konsertlər bəstələmişdir.
Onun qələmindən müxtəlif illərdə
skripka və simfonik orkestr üçün 2-ci kon-sert, skripka, viola və
sim-fonik orkestr üçün ikili kon-sert, fortepiano və simfonik or-kestr
üçün konsert çıxmış-dır. Bunlarla yanaşı violonçel və orkestr üçün
poema və kon-sert janrına yaxın olan bir çox əsərlər bu qəbildəndir.
Azər Rzayevin ilk yaradıcılıq illərində
əsas etibarilə müxtəlif alətlər üçün yazılmış konsert və kamera
janrı üstünlük təşkil edirdi. Son üç onillikdə isə onun yaradıcılıq
diapazonu daha da genişlənmiş, əsərlərinin siyahısı simfonik və
başqa janrlarla zənginləşmişdir. Yeni məzmunlara müraciət, ənənəvi
tərzdə yazılan əsərlərə də münasibəti dəyişmişdir. Şübhəsiz yeni
məzmun və obrazların yaranmasında, janrlara daha ciddi yanaş-masında
bəstəkarın ustalığının artması və həyata başqa cürə yanaşması, onu
həqiqi, daha dərindən dərk etmək bacarığı böyük rol oynamışdır.
Onun simli alətlər üçün bəstələdiyi nəfis əsərləri artıq öz bədiiliyi
ilə sərhəd-lərimizi çoxdan aşmışdır. Azər Rzayev uzun illərdir ki,
simfonik musiqisi sahəsində çoxşaxəli axtarışlar aparır. Klassik
ənənələrə arxalanaraq, cəsarətlə simfonik poema janrının sərhədlərini
genişləndirir və bəstələdiyi əsərlərin ifadə quruluşunda özünəməxsus
yeniliklər tapır. Bəstə-karın atasına ithaf etdiyi poema məhz bu
qəbildəndir.
A. Rza-yevin məzmunlu, mənalı dolğun əsərlərindən biri olan "ataya
ithaf" olunmuş poema Azərbaycanda 60-70-ci illərdə yazılmış yaddaqalan
əsərlərdən biridir. Burada o, əziz, təmiz bir adam simasını, kədəri
ifadə edən ağır itginin ürək ağrısını musiqi dili ilə verməyə çalışmışdır.
Azər Rzayevi əlində skripka futlyarı
ilə elə indi də görmək olur. Ancaq daha tez-tez biz onu Bülbül adına
musiqi məktəbinin uşaq simfonik orkestrinin məşqləri zamanı, gənc
skripka, violonçel və başqa musiqi alət-lərində çalanların əhatəsində
görürük. Artıq uşaq simfonik orkestri üç ildir ki, sistematik olaraq
yeni repertuar üzərində işləyir, konsertlərlə çıxış edir.
Orkestrin rəhbəri və dirijoru olan
Azər Rzayev, böyük enerji ilə gənc ifaçılara musiqiyə həvəs, sevgi
və marağı yorulmaq bilmədən aşılayır. Bu enerji onun özünə də siraət
edir. O, uşaq orkestri üçün repertuar üzərində də işləyir və gənc
ifaçıları həvəsləndirərək ciddi musiqiyə olan maraqlarını artırır.
Güman edirik ki, bəs-tə-kar və müəllim, gözəl ictimai xadim, yorulmaq
bil-məy-ən maarifçi Azər Rzayev gələcəkdə də müəllimlik və ya-ra-dıcılıq
fəaliyyəti ilə çox işlər görə bilər. O, özünün gö-zəl əsərləri ilə
dinləyicilərə hələ çox zövq verəcək. Yara-dıcılıq, müəllimlik əməyilə
çox sevinclər bəxş edəcəkdir. İctimai xadim kimi, maarifçi kimi
xalqımızın rifahı naminə yorulmadan çalışacaqdır.
İctimaiyyət, Aəçmbazşak Bçnoçiçmıam
Jotjpaqx və Musiqi Akademiyasının kollektivi, musiqi məktəbi ürək-dən
yubilyarı təbrik edir, ona böyük nailiyyətlər arzu edir.