Bu il, daha doğrusu, 2000-ci ilin
may ayında, "Hər-bi nəşriyyat" Azərbaycan tarixində ilk dəfə "Azər-baycan
bəstəkarlarının əsərləri (nəfəsli orkestr üçün repertuar)" başlıqlı
sanballı və tutumlu toplum buraxmışdır. Müdafiə Nazirliyi Hərbi
Orkestr xidmətirəisi - Baş hərbi dirijor, Azərbaycan Respublikasının
xalq artisti, professor, polkovnik Y. Axundzadənin tərtib etdiyi
və redaktorluğu altında çıxan bu 102 səhifəlik toplum nəfəsli alətlər
orkestrləri repertuarı üçün nəzərdə tutul-muş bir sıra partituradan
ibarətdir. Topluma F. Bədəl-bə-ylinin "Anamız Azərbaycan", Y. Axundzadənin
"Fan-fara ¹ 1" və "Fanfara ¹ 2", R. Mirişlinin "Azəri türkləri",
D. Mu-sa-oğlunun "Heç unutmaz Ana Vətən", S. Ələsgərovun "Bakı-Ankara"
və "Azərbaycan polisi", Y. İmanovun "Milli qvardiya marşı" və "Təntənəli
marş", nəhayət, F. Atayevin "Tankçılar marşı" əsərləri daxil edilib.
Olduqca yetkin işlənmiş partituralar, başlıca olaraq, marş səpgilidir,
lakin marş janrının çox çalarlığı burada əyani əks olunub. Digər
tərəfdən, Y. Axund-zadənin 1 və 2
¹-li "Fanfaraları" (M. Maqomayevin "Azərbaycan" və P. Bülbüloğlunun
"Nərgizlər" mahnıları mövzularında) marş səpgili olsalar da, təkcə
hərbi yox, bütün təntənəli məqamlar üçün yararlıdırlar.
Partituraların başlıca özəlliklərindən
biri də onların ikili ifa variantlığıdır: onlar əslində səs və orkestr
üçün hər hansı mətnə (partiturada səsin partiyası mətnsiz verilib,
bu da mətni dəyişməyə də imkan verir,- lazım gəldikdə!) yazılmış
və eyni zamanda təkcə orkestr ifası üçün də nəzərdə tutulmuşlar.