Qənclərin yaradıcılıq forumu      
      
          
1   2   3   4   5  
make printcopy print copy

Azad Ozan KƏRİMLİ, bəstəkar:

-Bu vestivalda mən bir çox gənc bəstəkarın əsərinə maraqla qulaq asdım. Cavanlarla ünsiyyət çox xeyirlidir və bu ünsiyyət adama məsuliyyət hissi aşılayır. Festivalda ən müxtəlif janrlarda bəstələnmiş əsərlər səsləndi. Lakin mən ilk növbədə ciddi musiqidən, yəni iri həcmli nümunələrdən danışmaq istərdim. Bəzi əsərlər xüsusilə diqqətimizi cəlb etdi. Hiss olunurdu ki, onların müəllifləri öz yolunu tapmağa çalışırlar. Bu keyfiyyət Ceyhun Allahverdiyevin sonatasına xas idi. Gənc müəllif indiyədək sınaqdan çıxmış forma daxilində öz intonasiyasını tapmağa çalışır. Əlbəttə, burada ənənəvilik var, Prokofyev sonatalarının təsiri duyulmaqdadır. Lakin intonasiya baxımından milli qaynaqlara dayaqlanma duyulur. İlham Azmanlının "Fərqli üslubda iki sonata"sını da qeyd etmək istərdim. Düzdür, əsərin adı ilə razı deyiləm. Çünki müəllif onları silsilə kimi nəzərdə tutmasına baxmayaraq, bu sonataların hər biri ayrı-ayrılıqda müstəqil əsərdir və konsertlərdə ayrıca ifa edilə bilər. Digər tərəfdən, biz həmişə eklektik musiqidən, müxtəlif səpkili üslubların sintezindən, vəhdətindən danışırıq və İlhamın bu yolda bəzi tapıntılarını müşahidə etdim. Bəstəkar fortepianonun tebr boyalarından, akustik imkanlarından kənara çıxmağa çalışır və müxtəlif üslubları, intonasiyaları qaynaq edir, calaşdırır. Mən Yusif Mirişlinin tələbə işləri ilə tanış idim. Lakin sonralar yazılan əsərlərini eşitməmişdim. Bu festivalda onun Violonçel üçün "İmpressio" əsəri səsləndi. Burada da milli qaynaqlardan faydalanma çox üzvü şəkildə baş verib. Ümumiyyətlə, millilikdən faydalanmaqdan qorxmaq lazım deyil. Qoy bu sahədə ənənəvilik olsun, axı akademizmin özündə də sağlam ünsürlər tapıb gələcəyə doğru getmək olar. Biz sosioloji sorğu keçirəndə belə bir sualla gənc bəstəkarlara müraciət etdik ki, "hansı müasir texnologiyalara üstünlük verirsiniz?" və cavabında ilk növbədə milli qaynaqları qeyd edirdilər. Çünki hamı yaxşı başa düşür ki, bu yol ən səmərəli və uğurlu nəticə verə bilər. Bu baxımdan hələ təhsilini davam etdirən Vüqar Camalzadənin əsərlərindəki faktura, ritm-intonasiya axtarışları çox maraqlı göründü. Bu festivalda Məmməd Cəfərovun fortepiano prelüdləri və romansları səsləndi və onlar gənclik təravəti ilə xoş təsir bağışladı. Məmməd keçdiyi əzab-əziyyətli yolda öz dönməzliyini nümayiş etdirdi. Xoşa gələn cəhətlərin biri də odur ki, o, öz əsərlərinin ifasına canyanğısı ilə xüsusi diqqət yetirir. Mən onun Nazim Hikmətin sözlərinə romanslarını qeyd etmək istərdim. Ümumiyyətlə, bəstəkarlarımızın yazdığı bütün vokal nümunələri mən təqdir edirəm və vokal musiqiyə daha çox fikir verməyə çağırıram. Çünki bizim məhz bu sahədə itkilərimiz var. Ü.Hacıbəyov, F.Əmirov, Q.Qarayev və digər klassiklərimizin bu sahədəki axtarışlarından sonra Azərbaycan musiqisində bir qədər boşluq yaranmışdır. Daha çox instrumental musiqiyə fikir verilib. Biz bu sahədə repertuar yaratmalıyıq. Uşaqlar üçün xor repertuarı hələ yaradılmayıb. Nəinki xor, ümumiyyətlə, başqa janrlarda da hələ pedaqoji repertuar çox azdır. Bu problem öz həllini gözləyir. Xüsusilə də vokal janrlarda. Nə qədər çox romans, xor nümunələri yaransa, gələcəkdə opera kimi mürəkkəb janra yaxınlaşmaq asan olar. Biz vokal musiqisi yazmağa yadırğamamalıyıq. Yaxşı xatırlayıram, 1972-ci ildə mən, Cavanşir Quliyev və bir sıra bəstəkarlar "Varşava payızı" festivalına getmişdik. Orada səslənən müasir operalar və vokal nümunələri bizi heyran etmişdi.Xatirimə həmişəlik həkk olunan hadisələrdən biri də festivalın açılışında Lyutoslavskinin rəhbərliyi ilə Polşa himninin oxunması idi. Bu himndə belə sözlər var idi ki, "nə qədər biz sağıq Polşa məhv olmayacaq". Mən isə öz növbəsində demək istəyirəm ki, nə qədər biz bəstəkarlar varıq, Azərbaycan musiqisi süqut etməyəcək.

Məmməd CƏFƏROV, bəstəkar:

-Bu ağır gündə vəsait tapıb bizi bir-birimizlə görüşdürdüyünə görə Gənclər və İdman Nazirliyinə, Bəstəkarlar İttifaqına öz dərin minnətdarlığımı bildirirəm. Mən Gəncədə yaşayıram və, doğrusu, çox vaxt fikirləşirdim ki, gənc bəstəkarların fəaliyyəti dövrün çətinliklər ilə əlaqədar səngiyib. Lakin bu festivalda eşitdiklərim belə bədbin proqnozları alt-üst etdi. Əksinə, çox fəal çalışmalar gördüm. Hansısa böyük yeniliklərdən, novatorluqdan söhbət getmir. Lakin güclü ənənə var, yüksək peşəkarlıq itməyib, möhkəm məktəb hiss olunur. Ceyhun Allahverdiyevin, Yusif Mirişlinin, Sərdar Fərəcovun əsərləri buna bariz misaldır.

Mina HACIYEA, musiqişünas:

-Belə forumlar, bəstəkar yaradıcılığına çox böyük köməkdir. Yaxşı olardı ki, əsərlər ətrafındakı müzakirələr hər konsertdən sonra təşkil olunsun. Bu zaman təhlil daha konkret, daha dərin olardı. İndiki bəstəkar-gənclərin qarşısında çox çətin problemlər durur. Onlar bizim musiqini yeni XXI əsrdə təmsil edəcəklər. İntonasiya və janr problemini həll etmək onların üzərinə düşəcək. Əsrlərlə formalaşan janrlarda dəyişikliklər baş verməlidir və ola bilsin ki, ciddi musiqinin yeni janrları yaransın. Bunu gələcək göstərəcək. Qulaq asdığım əsərlərin bəzisində mən əsas ideyanı, əsas fikri hiss etmədim. Bir sıra əsərlər sadəcə not yığımı idi və onları sonadək dinləmək olmurdu. Hər bir bəstəkar əsəri yazmağa başlamazdan qabaq dərindən düşünüb-daşınmalıdır ki, hansı fikirləri dinləyiciyə çatdırmaq istəyir. Əks təqdirdə dinləyici ilə ünsiyyət alınmayacaq.

Vüqar CAMALZADƏ, bəstəkar:

-Belə festivalın artıq ikincisində iştirak edirəm. Bir sıra müahizələr aparmışam. Festivalın bizə verdiyi ən xeyirli cəhətlərdən biri də odur ki, özümüzü bilavasitə respublikanın vətəndaşı hiss edirik. Çünki bəzən bu, yalnız arxamızla hərbi komissarlıqdan gəldikdə üzə çıxır. Burada iştirak edənlər kifayət qədər intellektual adamlardır və hərə öz musiqisinin hansı səviyyədə olmasını daha yaxşı bilir. Bir çox əsərlər müəllim nəzarəti ilə yazılmış musiqi nümunələri idi. Ona görə də onlar barədə xüsusi fikir yürütmək çətin olur. Müəllimsiz yazılmış, sərbəst əsərlər haqqında ciddi danışmaq mümkündür. Yaxşı musiqi də var idi, inkişafına ehtiyac duyulan əsərlər də eşitdik. Mənə elə gəlir ki, olan səhvlər intonasiya qıtlığından irəli gəlirdi, və yaxud dünyagörüşünün darlığı ilə bağlı idi. Bu problemlər öz həllini tapmalıdır və yəqin ki, tapacaq. Vaxt gələcək və biz də bir musiqi fədailəri kimi hansısa tələbələrə dərs deyəcəyik, kiminsə müəllimi olacağıq. Buna layiq olmağa özümüzdə təpər tapmalıyıq. Bu yolda hamıya uğurlar diləyirəm.


 
1   2   3   4   5  
copyright by musiqi dunyasi 1999-2000© design by grArt 2000©
Next Page Previous Page English Back to Home About site