Lyusernada keçirilən musiqi       
festivalının «Composer in Residence»      
N. Axundova           
1   2  
N. Əliyeva, L. Hyseynova
«Musiqinin Böyük İpək Yolu» I Bakı klassik musiqi festivalı

S. Axundzadə
Azərbaycanda yeni «Milli məvətiyyət cəmiyyəti yaranıb»

N. Axundova
Lyusernada keçirilən musiqi festivalının «Composer in Residence»

Z. Dadaşzadə
Ceyms Klark adlı musiqi adası

CIOFF beynalxalq təşkilatının prezidenti cənab Kari Berqhomla mühasibə

 
 
make printcopy print copy
        
Audio: Clip 1
Audio: Clip 2

axmayaraq ki, musiqi festivallarının sayı ildən-ilə çoxalır, Lyüserna şəhərində keçirilən beynəlxalq musiqi festivalı müasir musiqi həyatında xüsusi yer tutur. Həmin festivalı ləyaqət, əsaslılıq, ifa olunan musiqinin və ifaçıların seçimində ciddi tələbkarlıq fərqləndirir. Festivalın şüarı dinləyicilərə dünya musiqi mədəniyyətinin klassik və müasir repertuarından ən əhəmiyyətli və mənalı əsərləri təqdim etməkdir. Bu il klassik musiqi Q.Malerin bütün simfoniyaları ilə təmsil olunub və onların ifası bütün dünya musiqi həyatında böyük və mühüm bir hadisəyə çevrilib.

Müasirlik baxımından Lyüserna festivalının maraqlı bir xüsusiyyəti var.

Hər il, müasir musiqi əsərlərinin geniş yayımı məqsədi ilə bir (yaxud iki) bəstəkara festivalın aparıcısı statusu verilir - "composer in residence". Bu o deməkdir ki, həmin bəstəkarın musiqisi daha tam və ətraflı, retrospektiv şəklində təqdim olunur.

Festivalın 30-illik tarixində birinci dəfə olaraq bu status qadın bəstəkara verilib. Çox sevindirici bir haldır ki, bu statusa bizim istedadlı həmvətənimiz, bəstəkar və pianoçu, Firəngiz Əlizadə layiq bilinib. Maraqlıdır ki, Firəngiz xanım ilə bərabər, həmin şərəfə gürcü musiqisinin korifeyi Qiya Kançeliya layiq görülüb.

Qeyd etmək lazımdır ki, bu aksiyaya festivalın təşkilatçıları çox ciddi yanaşırlar. Festivalın başlanmasına bir ay qalmış Bakıya İsveçrədən jurnalist Priska Keterer gələrək, qısa bir vaxtda F.Əlizadə haqqında materialları toplayıb hazırlamalı, Firəngiz xanımın yaşadığı və işlədiyi şəraiti öyrənməli idi. Bir neçə gün ərzində İsveçrə jurnalisti 40-dan çox kasset çəkmiş, Bakı şəhəri və onun ətraflarındakı tarixi abidələrlə tanış olmuş, müxtəlif peşə ilə məşğul olan adamlarla danışıb, əlaqə saxladıqdan sonra, F.Əlizadənin "milli interyerdə yaradıcılıq portretinin" yaradılmasına başladı və, demək lazımdır ki, bu işin öhdəsindən uğurla gələ bildi. Bəlkə də elə onun "yüngül əli" ilə bəstəkarımıza bir titul da (doğrudur, rəsmi olmayan) verildi - müasir musiqinin Şahrizadı.

Firəngiz Əlizadəni uzun illər ərzində tanıyaraq, təxmin edə bilərdik ki, festivalda onun çıxışı həmişəki kimi yüksək səviyyəli olacaq. İsveçrə dinləyicilərinin qarşısına çıxarılan vahid silsilə "İpək yolu" adlandırılmışdı. Silsilənin əsərlərindən bir neçəsi əvvəllər səslənmiş, digərləri yenidən redaktə olunmuşdu, lakin silsilənin kulminasiyası və tamamlayıcısı - zərb alətləri və orkestr üçün Konsert müasir musiqidə super-star adlanan zərb alətlərinin məşhur ifaçısı, Evelin Qlennin sifarişi ilə Lyüserna festivalı üçün xüsusi yazılıb. Bəstəkarın E.Qlenniya konsertdən bir neçə ay əvvəl bağışladığı əsil Azərbaycan zərb alətləri həmin əsərdə səslənir - qaval, qoşa nağara, zərb. Onu da demək lazımdır ki, ingilis musiqisinin super-star adlandırılan ifaçısı Azərbaycan milli alətlərin öhdəsindən gələrək və Azərbaycan musiqisinin milli ruhu və cazibədarlığını qavraya bilmişdir.

F.Əlizadə və E.Qlenninin əməkdaşlığı təntənəli və parlaq nəticə ilə bitmiş, "İpək yolu" Konsertinin ifası isə festivalın kulminasiyalarından biri kimi yekdilliklə qarşılanmışdır. F.Əlizadənin və məşhur violençalan İvan Moni Qettinin birgə keçirilən konserti də xüsusi diqqətə layiqdir. Konsertdə bəstəkarımızın əsərlərindən başqa ("Habil sayağı" və "Aşıq havası"), Silvestrov və Krambın əsərləri də səslənmişdir.

Firəngiz xanım müasir musiqi həvəskarları arasında təkcə bəstəkar və ifaçı kimi yox, həm də öz konsertlərinin rejissoru kimi tanınıb. Dinləyiciləri həmişə konsertin maraqlı dramaturji həlli gözləyir. Bu dəfə də səhnə orijinal qaydada quraşdırılmışdı; işıq effektləri; fasiləsiz səslənən musiqi; bütün axşam dinləyici - tamaşaçıların diqqət-nəzərində yerləşən ifaçı aktyorlar və s. "Ciddi" əsərlərin arasında pauza və səhnəni tərk etmələr yox idi. Fasilə yerinə "başqa" musiqi səslənirdi. Həmin intermediyalar vəzifəsini Avropada çox geniş tanınan bəstəkarın - Pyatsallının çox ehtiraslı və həssas musiqisi yerinə yetirirdi.


 
1   2  
copyright by musiqi dunyasi 1999-2000© design by grArt 2000©
Next Page Previous Page English Back to Home About site