«Milli rəqs       
sənətimizin ilduzu»
     
  S. Əzizova           
1   2   3   4  
  S. Əzizova
«Milli rəqs sənətimizin ilduzu»

Ş. Mahmudova
Milli ənənələri yaşadan bəstəkar

 
 
make printcopy print copy
        
Video: First
Audio: Clip 1
Audio: Clip 2
Audio: Clip 3

-"Mənim bir xüsusiyyətim var ki, əgər mən hər hansı bir işdən yapışıramsa, gərək onu elə öyrənəm ki, bu sahədə məndən yaxşısı olmasın. Məsələn, uşaqlıqda gərək ağaca hamıdan birinci dırmaşaydım, qaçmaqda da birinci idim. Mən öz rəqslərimlə bütün Azərbaycan torpağını qarış-qarış gəzmişəm. Ona görə bu sənətdə də birinci olmuşam."

Xalqın məhəbbətini qazanmaq asan iş deyil. Ə.Dilbazinin böyük populyarlığa nail olmasının ən başlıca səbəbi budur ki, o hər bir rəqsini bütün varlığı ilə yaradırdı. Bu baxımdan Ə.Dilbazinin rəqsləri sözün əsl mənasında sənət nümunələridir. "Tərəkəmə", "Uzundərə", "Turacı" və s. rəqslərin təkrarolunmaz ifası da bununla izah olunur.

Əminə xanımın yaratdığı hər bir əsər öz məzmunu və mənası olan bir tamaşaya bənzəyir. O özü isə bu tamaşaların yeganə ifaçısı kimi çıxış edərək bir-birindən rəngarəng obrazlar yaradırdı. Bu zaman Ə.Dilbazi müxtəlif vəziyyətlərə düşməli, hətta bəzi işcəngələrə dözməli olurdu:

-"Bir dəfə İ.Arbatov məşq zamanı bizim üçün bir rəqs ifa etdi. Biz hamımız heyran qaldıq. Onu alqışladıq, soruşduq ki, bu nə rəqsdir. O dedi ki, bu "Turacı" rəqsidir, sən gərək bunu oynayasan. İlya İliç əvvəllər də mənə bu rəqs barədə işarə edirdi, deyirdi: "Ürəyimdə bir rəqs qalıb, gözləyirəm, görüm sən onu nə vaxt oynayacaqsan." Mən onun ifasında "Turacı"nı görəndən sonra oynamağa ürək eləmirdim. Çünki rəqs çox çətin rəqs idi, dərin məzmunu var idi: "Turac çıxır meydana, oynayır, sağa-sola baxır ki, görsün ovçular var, ya yox. Özü üçün çəmənlikdə şellənə-şellənə gəzir və özünü xoşbəxt hiss etdiyi bir vaxtda ovçu gizləndiyi yerdən çıxıb onu vurur. Güllə qoluna dəyir. Turac yerə yıxılır, ölümlə çarpışır. Allaha, Günəşə yalvarır ki, onu sağaltsın. O, yerdə çox müsibət çəkir, ha qalxmaq istəyir, qalxa bilmir, neçə dəfə yerə dəyir. Nəhayət, qalxır, uçmaq istəyəndə yenə yıxılır. Axırda qalxa bilir, uçur Günəşə sarı və təbiətə qovuşur." "Turacı"nı oynamaq üçün mən gərək dizlik taxaydım. Lakin mən heç bir tədarük görmədim. Düzdür, çox əziyyət çəkdim. Ancaq mən Turacın yaralanmasını hiss etmək, duymaq istəyirdim. Mən yerə dəyəndə sağ dizimin üstünə düşürdüm. Hər məşqdə də yaramın üstü açılırdı. Bu, mənim ən ağır rəqsimdir. "Turacı"nı mən artıq püxtələşmiş, yetkin rəqqasə olduğum bir vaxtda, yəni sənətə gələndən 12 il sonra oynadım. Onu oynamazdan əvvəl çoxsaylı müxtəlif cür rəqslər oynamışdım. Bir də çətin ərəb rəqsi oynamışam, hansı ki, 7 dəqiqə çəkirdi."v

Ə.Dilbazi gözəl sənətkar olmaqla bərabər, həm də Cövdət.Hacıyev kimi bir şəxsiyyətin həyat yoldaşıdır. Bu iki sənətkarın hər biri öz sahəsində zirvəyə çatıb. Lakin 2 zirvəyə doğru aparan 2 yolun birləşdiyi bir vacib nöqtə var ki, bu da ailədir:


 
1   2   3   4  
copyright by musiqi dunyasi 1999-2000© design by grArt 2000©
Next Page Previous Page English Back to Home About site