əstəkar Midhət Əhmədovun
adı, müasirləri olan Q.Qarayev, C.Hacıyev, F.Əmirov kimi, Azərbaycan
musiqisini dünya miqyasına çıxaran bəstəkarlar tək məşhur olmasa
da, milli bəstəkarlıq məktəbimizin inkişafında onun əvəzsiz rolu
danılmazdır. O, yaşlı nəsil Azərbaycan bəstəkarlarının istedadlı
nümayəndələrindən biri idi. M.Əhmədov çoxsaylı simfonik, kamera-intrumental,
vokal, xor üçün əsərlərin müəllifidir. Onun simfonik orkestr üçün
"Cəngi"si, "Bəhram Gur" simfonik poeması, violonçel konserti musiqi
xəzinəsinin qiymətli inciləri sırasındadır. M.Əhmə-dovun yaradıcılığı
Azər-baycan musiqi incəsənə-tində uşaqlar üçün yazılmış əsərlərin
miqdarına, janr müxtəlifliyinə və rəngarəngliyinə görə xüsusi vacib
yer tutur. "Şəngülüm-Məngülüm" nağılı əsasında süita, çox sayda
mahnılar, pyeslər - uşaqlar üçün yazıb-yaradan sələfləri üçün böyük
bir məktəbdir. Yaradıcılığında müxtəlif janrlara müraciət edən bəstəkar,
həmçinin musiqiçi-ictimai xadim və istedadlı pedaqoq kimi də öz
sözünü deyə bilmiş, Azərbaycan musiqi mədə-niyyəti tarixində özünə-məxsus
yer tutmuşdur.
1914-cü ildə Bakıda neftçi - mühəndis
ailəsində dünyaya gələn M.Əhmədov orta məktəbi bitirdikdən sonra
işçi fakültəyə, - kontrabas sinfinə daxil olur. O illər Azərbaycanda
milli musiqiçi kadrların yetişdirilməsi məsələsi aktual idi və elə
bu məqsədlə 1934-cü ildə M.Əhmədov Leninqrada (Sankt-Peterburq)
ezam olunur. Leninqrad konservatoriyasının professorları K.Kuşnaryov
və M.O.Şteynberqin sinfində bəstəkarlıq sənətinin sirlərini mənimsəyən
(həmçinin D.Şestakoviçin dərslərində də könüllü iştirak edən) M.Əhmədov
çox sonralar, Bakıda o illərin təəssüratını, dahi müəllimlərindən
öyrəndiklərini, onlarla ünsiyyətdən qazandığı dəyərli anları öz
tələbələri ilə bölüşəcək. Yeri gəlmişkən qeyd etməliyəm ki, M.O.Şteynberq
Rimski-Korsakov məktəbinin görkəmli nümayəndələrindən biri olması
ilə yanaşı, rus bəstəkarlarının böyük bir qisminin, o cümlədən D.Şostakoviçin
də müəllimi olmuşdur. M.Əhmədovun ilk əsərləri də elə burada, Leninqradda
yaranır. Bunlar kamera, vokal janrda yazılmış kiçik həcmli əsərlər
idi.
İkinci Dünya Müharibəsi M.Əhmədovu
təhsilini yarımçıq qoyub Bakıya dönməyə məcbur etdi. Bakı Konservatoriyasında
təhsilini davam etdirməklə yanaşı (B.İ.Zeydmanın sinfində) o, ictimai
fəaliyyətə də başlayır. Azərbaycan Konsert Birliyində, Respublika
Uşaqların Bədii Tərbiyəsi Evində M.Əhmədov genişmiqyaslı işlər aparır.
Bu 10 il ərzində (41-50) bəstəkarın
gözəl simfonik əsərləri yaranır. Onlardan "Qəhrəmanlıq uvertürası",
"Bəhram Gur" simfonik poeması, "Bakı komissarları"na həsr olunmuş
simfoniya və s. əsərlər müəllifin gözəl janr ustası olduğunu sübut
edir. Lakin bu, M.Əhmə-dov yaradıcılığının yalnız bir istiqaməti
idi. 50-ci illərdən başlayaraq onun yaradıcılığında simfonik musiqi
ilə yanaşı, yeni bir şaxə əmələ gəlir. Bu da uşaqlar üçün yazılmış
müxtəlif əsərlərdir. Bir-birinin ardınca fortepiano konserti, pyeslər,
müxtəlif müəllif-lərin mətninə yazılmış ayrı-ayrı mahnılar və mahnı
məcmuələri yaranır. Ümumiyyətlə, M.Əhmə-dov yaradıcılığının bu yönü
haqqında geniş söhbət açmaq olar.